Divoque

KLANTENSERVICE

Welkom op de klantenservice pagina van Divoque. Onderstaand vindt u alle benodigde informatie om contact met ons op te nemen.

Vragen/ opmerkingen
Voor vragen en/of opmerkingen kunt u een mail sturen naar klantenservice@divoque.nl. Wij vragen u gelieve eerst een mail te sturen alvorens u besluit te bellen naar ons. Wij proberen om iedere mail dezelfde dag nog van een antwoord te voorzien, mits deze voor 17:00 is verstuurd. Indien nodig na aanleiding van de mail, zullen wij u verzoeken om telefonisch contact met ons op te zoeken.

Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@divoque.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij proberen alle klachten die binnenkomen via klantenservice@divoque.nl dezelfde dag nog te beantwoorden, mits voor 17:00 verstuurd. Wij proberen altijd om tot een zo goed mogelijke oplossing van de klacht te komen. Indien u een klachtmail stuurt, vermeld dan ‘Klacht ordernummer {uw ordernummer}’ in het onderwerpveld van uw mail. Uiteraard proberen we altijd tot een geschikte oplossing te komen.

Chat
Tevens is er de mogelijkheid om contact met ons op te nemen via onze chat. De klantenservice van Divoque reageert hier meestal binnen enkele minuten/ uren op. Kortom bij dringende vragen kunt u de chat rechts onder in uw scherm gebruiken.

Contactinformatie
Tot slot kunt alle benodigde contactgegevens vinden op de ‘over ons’ pagina.