Divoque

FAQ (veelgestelde vragen)

Op deze pagina vindt u antwoorden op veel gestelde algemene vragen (FAQ). Hieronder zijn de vragen opgesomd. Indien uw vragen niet beantwoordt zijn met onderstaande antwoorden kunt u via onze ‘live chat’ uw vraag stellen. Verder kunt u op de ‘klantenservice pagina’ of op de ‘over ons’ pagina de overige contactmogelijkheden vinden.

Hoelang duurt de verzending? 

Wij verzenden onze pakketten op dezelfde dag van de bestelling. Echter de precieze levertijd  hangt af van de vervoerder. De levertijd ligt meestal tussen de 1-3 werkdagen, echter zijn uitzondering hierop mogelijk. Voor meer informatie over de verzending kijk op de ‘verzendinformatie’ pagina.

Hoe gaat het retourproces in zijn werking?

Kijk op de pagina ‘retourinformatie’ voor een complete uitleg over het retourproces.

Waar bevindt jullie fysieke winkel zich?

Onze fysiek winkel bevindt zich in winkelcentrum Kronenburg te Arnhem, zie de ‘over ons’ pagina voor meer informatie over onze fysieke winkel.

Welke betaalproviders bieden jullie aan?

Wij bieden betaling met IDeal, Paypal en achteraf betalen met Klarna aan.

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg bij het retouneren?

We storten uw geld terug wanneer we de retour in goede orde ontvangen hebben. Dit is binnen maximaal 14 dagen, echter kunt u het geld eerder terug verwachten.

Wat zijn de openingstijden van jullie fysieke winkel? (FAQ)

Maandag:        12:00 – 17:30
Dinsdag:           9:30 – 17:30
Woensdag:      9:30 – 17:30
Donderdag:     9:30 – 20:00
Vrijdag:             9:30-17:30
Zaterdag:         9:30-17:00
Zondag:            12:00-17:00 

Hoelang is de bedenktijd voor bestellingen? (FAQ)

14 dagen.

Kunnen bestellingen ook afgehaald worden in de winkel? (FAQ)

Jazeker, afhalen in de winkel is daarnaast geheel gratis!

Waarmee verzenden jullie de bestellingen? (FAQ)

DHL of PostNL

Is de online collectie hetzelfde als in de winkel? (FAQ)

Nee in de winkel hebben wij een groter assortiment, echter gaat dit in de toekomst wel veranderen.

Voor verde specifieke vragen kunt u terecht bij onze ‘live chat’ of kijk op onze ‘over ons’ of ‘klantenservice’ pagina.

 

FAQ